دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

اولین کشف در مورد الگوهای فکرکردن در مورد ثروتمندان خودساخته، این است که آ نها عادت دارند در بیشتر مواقع به شرایط استقلال مالی فکر کنند. در سنین جوانی یا در نقطه خاصی از زندگی، آ نها بر دستیابی به اهدافی خاص برای موفقیت مالی تمرکز م یکنند. ثروتمندان خودساخته برای خود این قانون را ایجاد م یکنند تا هر فداکاری لازم برای دستیابی به این اهداف مالی را انجام دهند. آن ها زندگی مالی خود را صرف سازماندهی و سازماندهی مجدد  میکنند تا جایی که همه موارد هماهنگ باشند و در حرکت به سوی تحقق آن اهداف خاص مالی به آ نها کمک کنند.

چگونه ثروتمندان خودساخته، اهداف مالی خود را تعیین م یکنند بسیاری افراد در رابطه با پول، عاد تهایی خلاف عاد تهای ثروتمندان خودساخته دارند. اکثر افراد به جای تعیین اهداف مالی و فکر کردن در مورد پس انداز پول و موفقیت مالی، به خرج کردن و لذت بردن از هر پولی که به دستشان می رسد و هر چیزی که می توانند از دوستا نشان قرض بگیرند یا در کارت اعتباری آنان موجود است، فکر م یکنند. در مورد خصوصیات کارآفرینانموفق و را ههای ایجاد تجارت موفق به سایت من با نام گزارش را ههای ثروت مراجعه کنید.

در نقط های خاص از زندگی، هر فردی به چهارراه اهداف مالی خود می رسد. یک راه به سمت درآمد، پس انداز و جمع کردن پول می رود، درحالیکه راه دیگر به سمت درآمد، هزینه و قرض پیش م یرود. به عنوان فردی بالغ و مسوول، باید تصمیم بگیرید که م یخواهید به کدام راه بروید. مهم نیست که تاکنون در کدامین راه قدم برمی داشتید، شما آزادید راهی را که از امروز م یخواهید سپری کنید، انتخاب کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۷
تیم دانشکده موفقیت

در شرایط تغییرات گسترده قوانین و اوضاع نابه سامان اقتصادی مردم عادی به واسطه نداشتن آگاهی و مهارت لازم برای شرکت در بازی پول، اغلب دچار سردرگمی می شوند و فرصت ها را نمیبینند. اینان ناچارند بیشتر بکوشند درحالی که کسانی که به آزادی مالی دست یافتهاند وقت آزاد زیادی دارند که فرصتها را بیابند و شکار کنند. در این شرایط مردم میپندارند که توطئه ای درکار است اما تمام قضیه این است که در این بازی آنان بازیگرانند و عملکرد طرف مقابل را نمیبینند در حالیکه همه حرکات آن در دیدرس سرمایه گذاران و مالکین کسب وکار است و آنها هستند که از این بینش بهره برداری میکنند. دولتها به پول نیاز دارند و از این رو با فشارهای مالیاتی- که اغلب به دوش حقوق بگیران است- درآمدخود را تأمین می کنند. چرا که آنها میدانند که اگر بر شرکت ها فشار آورند، شرکتها سرمایه خود را به خارج از مرزها منتقل میکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۱
تیم دانشکده موفقیت

آنچه داراها میکنند بسیار ساده است. بسیاری از ثروتمندان چندان درس نخوانده اند. زیرا بخش عملی کار آنان چندان دشوار و پیچیده نیست.بزرگترین دارایی ثروتمندان این است که متفاوت از دیگران میاندیشند. بودن- انجام دادن- داشتن. اینها سه واژه کلیدی مسیر حرکت به سوی پیروزی اند. داشتن عبارت از هدف است. اغلب مردم در پی داشتن هدفی به دنبال بررسی آنچه باید برای رسیدن به آن انجام دهند میافتند.

درحالی که ابتدا باید ببینند که کجا هستند . بودن، همان اندیشه های ماست. تفاوت در کردار دست اندر کاران کسب و کار وسرمایه گذاران نیست، بلکه در چگونگی اندیشیدن و چه بودن افراد، در ریشه و گوهر وجودشان است. گروهه ای چهارگانه، خواسته ها و نیازهای متفاوتی دارند که پیشتر گفته شد. این تفاوت در خواسته هاست که تفاوت در چگونه بودن آنها را شکل میدهد. بخش بزرگی از انسان بودن، انسانیت است و انسانیت یعنی داشتن احساس . احساس ها در افراد مختلف یکسان است، تفاوت در نحوه برخورد و مدیریت آنها در

افراد متفاوت است. بزرگترین عامل ایجاد ناکامی مالی، ترس از، از دست دادن پول است. از همین رو اغلب با احتیاط بازی میکنیم و میکوشیم تا مهار اوضاع را در دست داشته باشیم. همه ما در زندگی مواقعی را تجربه کرده ایم که در آنها احساسمان بر منطق چیره شده است.

 میگویند هوش احساسی انسان 24 برابر هوش استدلالی است. به همین دلیل باید مدیریت بر احساس ها را بیاموزیم. باید به گفتگوهای درونی خود بها دهیم . د رحرکت از موقعیت طلب تضمین شغلی به موقعیت خواستن آزادی مالی باید بدانیم که آنچه در یک طرف منطقی است ممکن است در سمت دیگر غیرمنطقی باشد . در این راه بهترین راهنما همان ندای درونی خود ماست که تشخیص دهیم کدام اندیشه منطقی است و کدام نه. سخنان ما، اندیشه هایمان را شکل میدهند. باید از سخنان منفیبافانه اجتناب کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۰
تیم دانشکده موفقیت

چه کسی بودن مهم است . اگر بکوشید حتما کسی خواهید شد ولی اگر بدو ن تلاش به جایی برسید، خودتان نخواهید بود. روند جا به جایی از موقعیت مالی کارمندی یا خویش فرمایی به سوی مالکیت کسب وکار و سرمایه گذاری بسیار دشوار است و نیاز به کوشش فراوان دارد .

روش اجرای این حرکت مهم نیست. مهم خود فرایند این دگرگونی است که باید در شما شکل گیرد. فرایندی که برای برخی آسان و برای برخی دیگر نشدنی است. پول مانند یک ماده مخدر است. چنانچه به آن عادت کنید همواره وابسته به آن خواهید ماند. آنگاه تا زمانی که پول دارید سرخوش هستید و در نبود آن خمار . دگرگون ساختن روش به دست آوردن پول دشوار ترین بخش حرکت از موقعیت دارای تضمین شغلی به سمت موقعیت های دارای تضمین مالی است. الگوهای از پیش تعیین شده در ذهن ما و دیگران مانع بزرگی برای دگرگونی ماست . دنیای پول، نظام گسترده ایست.

یک کارمند برای این نظام کار میکند. خویشفرما در درون نظام فعال است. مالک کسب وکار نظام را میآفریند و یا اختیار آن را دردست دارد و سرمایهگذار پولش را در نظام سرمایه گذاری میکند. به این ترتیب هنگامی که نیاز به پول احساس شود کارمند به گرفتن شغل، خویش فرما به انجام فعالیتی مستقل، مالک کسب وکار به آفرینش و سرمایه گذار به یافتن فرصت سرمایه گذاری میاندیشد. مانع اصلی تغییر بینش ما نسبت به پول، احساس ترس در برابر تغییر از وضعیتی آشنا به سوی وضع ناآشناست. برای پیروزی، نخست باید آرزوی برتری را که در درون شماست بشناسید و آنگاه نظام مورد علاقه تان را بر گرد آن پیاده کنید. در این میان از یادگیری و آشنا شدن با زبان اعداد و ارقام نباید غافل شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۳
تیم دانشکده موفقیت