دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

چگونه نیروی جادویی درون خود را آزاد کنیم؟

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

زیربنا و عاملی که تعیین میکنه تا چه میزان میتونی از نیروی جادویی درونت کمک بگیری، میزان عزت نفس و اعتماد به نفسیه که داری... برای دستیابی به موفقیت ھای چشمگیر داشتن اعتماد به نفسی مثبت و قدرتمند ضروریه! اما قدرت در زندگی به چه معناست؟ آیا تا حالا بهش فکر کردی؟

احساس قدرت داشتن در زندگی یک معنی داره، که حس کنی شرایط زندگیت در کنترل تویه... و اگر به ھر علتی موردی در زندگیت ھست که مطابق میلیت نیست، میدونی و ایمان داری که باید این مورد رو تغییر بدی و این تغییر در حوزه ی قدرت تویه... موردیه که از پسش برمیای... به جرات می تونم بهت بگم که اگر بتونی چنین حس و باوری رو در خودت شکل بدی، محکوم به موفقیت و پیروزی میشی... دیگه ھیچ عامل داخلی یا خارجی ای نمی تونه مانع پیشرفت و حرکتت بشه. اما یک سوال مهم؟!!!

چگونه میشه چنین حس و باوری رو در خود شکل داد؟!

اولین قدم اینه که یک اعتماد به نفس و عزت نفس عالی، مثبت و سازنده رو در خودت شکل بدی. تا زمانی که خودت و توانایی ھات رو باور نداشته باشی، ھیچ چیزی رو نمی تونی تغییر بدی. روش ھای متفاوتی برای ساختن یک اعتماد به نفس عالی وجود داره، اما در کل ھیپنوتیزم و خودھییپنوتیزم یکی از سریع ترین، راحت ترین و خارق العاده ترین روش ھاییه که می تونه چنین اعتماد به نفسی رو در تو شکل بده، چون به راحتی تمامی افکار، باورھای محدود کننده و موانع ذھنی رو از ناخودآگاھت پاک میکنه و باورھای مثبت و سازنده رو به صورت کاملا اتوماتیک جایگزین اونھا میکنه...

دومین گام، اینه که انگیزه ای قوی و نیرومند رو در خودت شکل بدی که مدام تو رو به سمت جلو ھل بده. چرا؟ چون تمام زندگی در ھدف گذاری ھای کوچک و بزرگ در ھر زمینه ای از زندگی مادی و معنوی و خلق اونھا خلاصه میشه و ھدف گذاری و تلاش برای خلق اونھا بالا و پایین ھای خاص خودش رو داره، بنابراین اگر انگیزه ای قوی برای خلق و دستیابی به اھدافت نداشته باشی، نمی تونی تا زمان خلق نھایی ھدفت ادامه بدی و استقامت داشته باشی. بنابراین بسیار ضروریه که بدونی چرا ھدف و خواسته ای که داری رو میخوای؟ باید تمامی این دلایل رو به وضوح مشخص کنی و در گام بعدی ببینی که در ھر کدوم از این دلایل چه عاملی ھست که بهت انگیزه میده... آیا این انگیزه ھا درونیه؟ منظورم اینه که عاملی در درون تو وجود داره که بهت انگیزه میده، بهت میگه ادامه بده... برو جلو...تو میتونی... باید خلقش کنی، یا این عامل انگیزه دھنده بیرونیه؟ یعنی زمانی که ھدفت رو خلق کنی و به خواسته ای که داری برسی، پاداشی در انتظارته؟

و گام سوم اینه که مهارت ھای کاریزما و رھبری گروه رو در خودت شکل بدی. چرا؟ چون ھمه افراد مثل ھم فکر نمی کنن و افکار و عقاید و اھداف متفاوتی دارن. باید یاد بگیری که چگونه با ھمکاری و کار تیمی می تونی از دیگران درخواست کنی تا در دستیابی به اھدافت بهت کمک کنن و چگونه می تونی به دیگران کمک کنی تا به اھدافی که دارن برسن، تا در نهایت یک رابطه ی دو طرفه و برد- برد رو شکل بدی.

نظرات  (۱)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۷ نیما نوری نژاد
بسیار عالی