دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

برای کسب ثروت خودتان شوید!!!

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

چه کسی بودن مهم است . اگر بکوشید حتما کسی خواهید شد ولی اگر بدو ن تلاش به جایی برسید، خودتان نخواهید بود. روند جا به جایی از موقعیت مالی کارمندی یا خویش فرمایی به سوی مالکیت کسب وکار و سرمایه گذاری بسیار دشوار است و نیاز به کوشش فراوان دارد .

روش اجرای این حرکت مهم نیست. مهم خود فرایند این دگرگونی است که باید در شما شکل گیرد. فرایندی که برای برخی آسان و برای برخی دیگر نشدنی است. پول مانند یک ماده مخدر است. چنانچه به آن عادت کنید همواره وابسته به آن خواهید ماند. آنگاه تا زمانی که پول دارید سرخوش هستید و در نبود آن خمار . دگرگون ساختن روش به دست آوردن پول دشوار ترین بخش حرکت از موقعیت دارای تضمین شغلی به سمت موقعیت های دارای تضمین مالی است. الگوهای از پیش تعیین شده در ذهن ما و دیگران مانع بزرگی برای دگرگونی ماست . دنیای پول، نظام گسترده ایست.

یک کارمند برای این نظام کار میکند. خویشفرما در درون نظام فعال است. مالک کسب وکار نظام را میآفریند و یا اختیار آن را دردست دارد و سرمایهگذار پولش را در نظام سرمایه گذاری میکند. به این ترتیب هنگامی که نیاز به پول احساس شود کارمند به گرفتن شغل، خویش فرما به انجام فعالیتی مستقل، مالک کسب وکار به آفرینش و سرمایه گذار به یافتن فرصت سرمایه گذاری میاندیشد. مانع اصلی تغییر بینش ما نسبت به پول، احساس ترس در برابر تغییر از وضعیتی آشنا به سوی وضع ناآشناست. برای پیروزی، نخست باید آرزوی برتری را که در درون شماست بشناسید و آنگاه نظام مورد علاقه تان را بر گرد آن پیاده کنید. در این میان از یادگیری و آشنا شدن با زبان اعداد و ارقام نباید غافل شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱
تیم دانشکده موفقیت