دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

۱۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

دریافت
حجم: 718 کیلوبایت
توضیحات: راهنمای عملی برای موفقیت های فردی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۰
تیم دانشکده موفقیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۸
تیم دانشکده موفقیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۸
تیم دانشکده موفقیت

دریافت
حجم: 323 کیلوبایت
توضیحات: دانلود کتاب اسرار موفقیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۵
تیم دانشکده موفقیت


 

هیچگاه زمانی نخواهد رسید که تمامی شرایط به صورت کامل آنگونه که ما میخواهیم باشد. همواره در زندگی موضوعاتی هستند که ذهن ما را درگیر خود میکنند. همیشه مشکلاتی هستند که باید برایشان راه حل پیدا کنیم ، مواردی که گاه ما را غمگین یا عصبانی میکنند.

اگر منتظر موقعیتی هستید که همه شرایط برای ایجاد تغییر و حرکت به سوی موفقیت باب میلتان باشد تا انتهای دنیا باید منتظر بمانید چرا که هیچگاه فرا نخواهند رسید. هر کدام از ما فکر میکنیم که بیشترین مشکلات را در زندگی داریم و اگر ما هم در شرایط افراد موفق بودیم حتما به موفقیت دست پیدا میکردیم. در صورتیکه اینچنین نیست و نخواهد بود. باید بدانیم همیشه مسایلی برای حل کردن وجود دارد. البته باید در نظر گرفت منظور از افراد موفق همیشه موفقین خودساخته است. ما راجع به افرادی صحبت میکنیم که یک زندگی موفق را با دستهای خود ساخته اند. با در نظر گرفتن جهانی اینچنینی که ما گاهی هیچگونه کنترلی در رخدادهای آن نداریم و از طرفی هیچگاه به شرایط مطلوب برای پیاده سازی برنامه های خود نخواهیم رسید نباید دست روی دست گذاشت و نشست.

اولین قدم بعد از تصمیم گیری تغییر در خودمان است و اولین تغییر در خودمان از تغییر در روحیه آغاز میشود. روحیه اساسی ترین و زیر بنایی ترین بخش وجود هر شخص جهت رسیدن به موفقیت است پس دور از ذهن نیست که اولین مورد نیز جهت ایجاد تغییر فردی باشد.

روحیه چیست؟

روحیه جریانی است عصبی که هر لحظه از زمان در درون ما وجود دارد و مجموعه ای مشتمل بر احساس، حالات درونی، نگرش ما به محیط اطراف می باشد. روحیه ما اصولا به صورت ناخوداگاه و با توجه به محرکهای اطراف بوجود می آید. گاهی یک اتفاق کوچک و بی ارزش چنان تاثیر شگرفی در روحیه ما میگذارد که تا مدتهای مدیدی آثار آن وجود دارد. اگر به زندگی خود نگاهی بیاندازیم کاملا این موضوع را درک میکنیم.یک روز با روحیه بد و افسرده و غمگین روز خود را آغاز میکنیم و روز دیگر احساس نشاط و شادی تمام وجودمان را فرا میگیرد و حس میکنیم سرشار از انرژی هستیم.

بررسی که بر روی موفقین خودساخته انجام شده است نشان می دهد این افراد در اکثر موارد در حالات روحی مناسب و خوبی قرار دارند. پس ما نیز باید اینگونه باشیم و در تمام مدت در حالت روحی پرانرژی قرار بگیریم و مهمتر از همه خود تصمیم بگیریم که در چه حالت روحی قرار بگیریم اینگونه شرایط محیطی قادر نخواهند بود به هیچ وسیله روحیه ما را تضعیف کند.

این امر با تصمیم گیری محکم و اجرای کارهایی امکان پذیر است که در مقاله بعد به آن اشاره خواهد شد.

ادامه دارد....

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۵۶
تیم دانشکده موفقیت

دریافت
حجم: 27.5 کیلوبایت
توضیحات: سی اصل برای اعتماد بنفس بالا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۶
تیم دانشکده موفقیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۲
تیم دانشکده موفقیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۹
تیم دانشکده موفقیت

دریافت
حجم: 225 کیلوبایت
توضیحات: دانلود کتاب بسیار پر فروش 7 عادت مردمان موثر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۶
تیم دانشکده موفقیت


امروزه ساختار زندگی بشر بکلی تغییر کرده است. آنچنانکه الوین تافلر در کتاب مشهور خود "موج سوم" میگوید جهان در حال عبور از موج سوم یعنی عصر ارتباطات و اطلاعات به سر می برد.

امروزه در  اقصی نقاط جهان از توسعه یافته ترین کشورها تا فقیرترین آنها جوانانی را با ساده ترین زندگی ممکن مشاهده میکنیم که قبل از رسیدن به 30 سالگی خود اسمشان را در لیست ثروتمند ترین افراد ثبت میکنند چرا که شیوه کسب ثروت و موفقیت در این زمانه تغییر کرده است.

اگر نیم نگاهی به تاریخ بشریت و ثروتمندان هر دوران اندازیم شاید دلیل این تغییر را بهتر درک کنیم. در عصر ابتدایی قدرتمندترین افراد بر اساس قدرت بدنی شان شناخته میشدند و معمولا افرادی با قدرت بدنی بالاتر نقش رئیس قبیله را به عهده میگرفتند. در دوره بعدی قدرت به صورت وراثتی از پادشاه به پسرش منتقل میشد. در انقلاب صنعتی سرمایه داران و کارخانه داران نقش اصلی قدرت را در جوامع بازی میکردند و در حال حاضر در دورانی که ما به سر می بریم قدرت در دست کسانی است که دارای اطلاعات و فن ارتباطات هستند. امروز میبینیم یک جوان 20 ساله در اتاق خانه محقرش سایتی را طراحی میکند که او را یک شبه به ثروتی میلیون دلاری می رساند. نظیر این افراد چون استیو جابز فقید، بیل گیتس ، پیر امیدوار، مارک زاکربرگ و هزاران نفر دیگر کم نیست.

خبر خوش این است که برخلاف گذشته امروزه وسیله قدرت و ثروت در دسترس همه ما هست. در دنیای امروز دیگر نیاز نیست حتما دارای قدرت بدنی ، سرمایه یا عضوی از خاندان سلطنتی باشید تا به قدرت دست پیدا کنید البته داشتن این ویژگی ها میتواند در رسیدن به خواسته کمک کند اما برای رسیدن به آنها لازم و ضروری نیست.

امروزه فردی در رشته پرتاب نیزه المپیک ریو مدال طلا را دریافت میکند که تا کنون هیچگونه مربی حرفه ای نداشته است بلکه تنها با تمرین و خود آموزشی و دیدن فیلمهای این رشته به این مدال دست یافته است. افرادی بر قله های رفیع موسیقی ایستاده اند که بدون هیچگونه استاد و به صورت خود آموز آنرا فرا گرفته اند. افرادی بدون تحصیلات اکادمیک و دانشگاهی با بازگشایی یک رستوران، تولید یک محصول و ارائه خدماتی متفاوت  قله های موفقیت را فتح کرده اند. نمونه این افراد در اطراف ما بسیارند.

در این زمانه دیگر بهانه ای برای عدم موفقیت همچون گذشته وجود ندارد چرا که وسیله رسیدن به آن در دسترس همه ما هست. فرصتی که اجداد گذشته ما از داشتن آن محروم بوده اند و ما تنها با چند کلیک و صرف زمانی اندک میتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۹
تیم دانشکده موفقیت