دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

در مقاله قبل با اولین باور مردان و زنان موفق آشنا شدیم و دانستیم که این افراد از صمیم قلب به این معتقد هستند که هر اتفاقی رخ می دهد همچون بذری است که روزی به گل می نشیند و ما از دلیل و نتایج این رخداد خبر نداریم و نخواهیم داشت بلکه بایستی از تمام اتفاقات حتی اتفاقات ناگوار در راستای اهداف خود بهره جوییم.

ü    باور شماره2:

"چیزی به نام شکست وجود ندارد."

روانشناسان و صاحبان فن بارها گفته اند که محدودیتهای که برای ما وجود دارد را خود برای خود بوجود آورده ایم در واقع ما خود محدودیت خود هستیم.

افراد موفق به این اعتقاد دارند که چیزی به نام شکست وجود ندارد شکست لغتی است که ما خود روی ناکامی ها می گذاریم و تعریف میکنیم.

همانطور که قبلا نیز گفتیم ما از جوهره و دلایل رخدادها بی خبریم بنابراین هیچ واقعه ای به خودی خود خوب یا بد نیست بلکه اینها تعاریف و نامگذاری ما هستند. تمام فعالیتهای ما دارای نتایجی که منجر به تجربه می شود و این تجربیات در کنار هم زندگی ما را می سازند. پس چیزی به عنوان شکست وجود ندارد بلکه همه چیز تنها تجربه است که باید در مسیر زندگی از آن بهر جوییم.

تمرین عملی: در طول این هفته این سوال را به طور مداوم از خود بپرسید "اگر مطمئن بودم در هیچ زمینه ای شکست نمی خوردم چه کار می کردم؟" همان کار را بلافاصله انجام دهید و نتیجه را ببینید.

همین یک عمل نتایج مثبت بسیار در زندگی تان خواهد داشت پس شروع کنید.

ادامه دارد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
تیم دانشکده موفقیت