دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

گام اول موفقیت به شیوه NLP – مدلسازی اعتقادی(1)

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

در مقاله قبل فهمیدیم که برای موفقیت در هر زمینه ای از عشق گرفته تا ایجاد ارتباط اجتماعی موثر ، تناسب اندام، انگیزش، کسب ثروت و خلاصه هر چیزی که یک شخص دوست دارد در خود ایجاد کند باید در سه بخش اعتقادی، فکری و جسمی نیاز به مدلسازی از یک نفر که در ان زمینه خاص موفق است داریم.

مهمترین بخش مدلسازی بخش اعتقادی است. یعنی یک فرد موفق چه باورها و اعتقاداتی در خود دارد. جهان بینی او چیست و نسبت به رویدادهای جهان چگونه می نگرد اینکه من بد شانس ترین شخص روی زمین هستم یا اینکه شانس به من رو اورده ، شانس با من است اینکه من از زندگی متنفرم و تمام اتفاقات بد برای من است یا اینکه من بسیار خوشبختم و روی شانس و بردم و ....

در این مقاله قصد داریم تعدادی از باورهای این افراد را ذکر کنیم باورهایی که هر کدام به تنهایی می تواند زندگی هر کس را دگرگون کند.

ü    باور شماره 1:

"هر اتفاقی که می افتد به نفع ماست"

این موضوع از آنجا اهمیت دارد که ما واقعا نمیدانیم که نتیجه اتفاقاتی که می افتد چیست بارها دیده ایم اتفاقاتی که در ابتدا برای ما بسیار ناراحت کننده بوده اند اما بعد از مدتی چه مزایایی برای ما ایجاد کرده اند.

چه بخواهیم و چه نخواهیم این یک واقعیت محض است. ما هیچگاه دلایل و علت رخداد یک اتفاق را نمی دانیم حتی کنترلی بر روی آن نداریم. پس چه بهتر که از این رویداد در راستای اهداف خود بهره ببریم.

ما نسبت به جهان هستی انچنان بی اطلاع هستیم که واقعا ریشه بعضی از رویدادها هیچگاه نخواهیم فهمید پس حداقل از نتایج رویداد در زندگی خود بهره ببریم.

تمرین عملی: در طول این هفته سعی کنیم تمامی رویدادهای زندگی چه خوب و چه بد را بررسی کنیم و از نتایج ان بهره ببریم. 

ادامه دارد...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۵
تیم دانشکده موفقیت

نظرات  (۱)

واقعا عالی👌👌👌👌