دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

درآمد غیر فعال چیست

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۵ ب.ظ

اگر به معنی ثروتمند شدن بیندیشید بسیار فراتر پول داشتن است. ثروتمند یعنی کسی که در زمینه استطاعات مالی هر آنچه بخواهد برایش امکان پذیر باشد از خرید جت اختصاصی گرفته تا خرید جزیره شخصی و غیره. 

با این تعریف تعداد زیادی از دارندگان پول از زمره ثروتمندان خارج میشوند. اگر خواسته باشید به دسته این افراد یعنی ثروتمندان و نه پولداران وارد شوید مطابق با توصیه همه انها باید درآمد فعال داشته باشید. 

درآمد غیر فعال به درآمدی می گویند که بدون صرف زمان و انجام خیچگونه تلاشی پول دراوردید به عنوان مثال میگویند بیل گیتس اگر در خیابان صد دلار از دستش به زمین بیوفتد نیاز نیست دولا شود و آنرا بردارد چرا که در هر دقیقه همانقدر به ثروتش اضافه میشود. 

درآمد غیر فعال بر خلاف اکثر درآمدها به زمان وابسته نیست بنابراین شما محدودیتی در طول روز با توجه به محدودیت زمان برای درامدتان متصور نیست. 

به عنوان وقتی خانه ای اجاره می دهید بدون انکه در ماه ذره ای تلاش کنید یا وقت صرف کنید اجاره دریافت میکنید. یا وقتی پولی سرمایه گذاری میکنید و بابتش ماهانه سود دریافت میکنید یک نوع درامد غیرفعال دارید  یعنی بدون فعالیت هرماه پولی به حساب شما واریز میشود. این یعنی اینکه شما در حالیکه در منزل دراز کشیده اید و تلویزیون نگاه میکنید درامد کسب میکنید. 

در مقاله در خصوص ساختن درآمدهای عیر فعال خواهیم گفت. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶
تیم دانشکده موفقیت