دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

هدف اصلی این وبلاگ ارائه آموزش و متدهای نوین و جهانی موفقیت برای تمام افراد است.

دانشکده موفقیت

موفقیت امری اتفاقی نیست!!!

پیام های کوتاه

انتخاب، نقطه عطف زندگی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ب.ظ

زمانهایی وجود دارد که شرایط زندگی ما همچون دره تاریکی مبهم و نا امیدانه است. هرکاری میکنیم به شکست می انجامد. حس میکنیم در زندگی به ما ظلم شده است. می پنداریم اگر کسی در زمینه ای موفق است حتما شانس اورده یا کسی شرایطی  پیش رویش گذاشته است که اینگونه شده است. اگر من هم انشرایط را داشتم مانند او میشدم. استعداد دیگران را زیر سایه شانس نهان میکنیم و سرنوشتشان را با داشتن پارتی خوب، پدر ثروتمند و اقبال پیوند میزنیم. دایما خدا را در محکمه ای که قاضی و هییت منصفه اش خودمان هستیم محکوم میکنیم. انگار ما نشسته ایم و منتظریم خداوند کاری برایمان بکند و حال که اینگونه نکرده است چپ و راست زبان به شکواییه میگشاییم. این چیزی است که ما به آن عادت کردیم. نشستن و انتظار برای روبراه شدن کارها. 

اما براستی اینگونه است. هرکجا که اکنون ایستاده ایم را خود مسبب بوده ایم و حاصل انتخاب های ماست. لحظه ای به گذشته برگردیم، غیر از این است که تمام انتخابها را خود انجام داده ایم. اگر در گذشته انتخابهای دیگری کرده بودیم تکنون اینجا ایستاده بودیم. 

مسلما خیر، مسئولیت انتخابهایمان را برعهده بگیریم و قبل از اینکه در آینده از انتخابهای امروزمان شاکی باشیم کمی به خود بیایم. 

انتخاب های امروزتان را جدی بگیرید چرا که شرایط فردای شما را می سازند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
تیم دانشکده موفقیت